|
Platesc inainte de a face o comanda ?
Nu platiti nimic pentru
Comenzi
(articole aflate pe stoc). Doar comandati. Samurai-Shop este singura
firma care livreaza gratuit comanda si
plata se face dupa primirea coletului la domiciliul dvs.
Noi avem încredere in clienti.
Ce este Lista
Neagra ?
Este o Lista de Sanctiuni cu persoanele care : fac
comenzi false sau test, nu reprogrameaza comanda, nu anuleaza
comanda in timp util, nu ridica coletul de la Posta, etc. Contra lor
se aplica sanctiuni permanente (urmarire, penalitati la
plata, plata in avans, avertizare catre toate magazinele on-line din
tara, etc.) si sunt pasibile de actiuni legale
(reclamatii si sesizari la Politie, recuperare daune materiale si
morale in justitie, executari silite, etc.). Identificarea lor
completa se face folosind programe de detectare IP si e-mail,
coroborate cu datele personale obtinute auxiliar cu colaborarea
Politiei.
Cand se plateste
anticipat ?
Se plateste avans 50 % la
Precomenzi ,
anticipat 50 % la
Comenzi Speciale ,
la articole cu volum/greutate depasite livrate prin Curier Rapid
(saci box, spaliere, etc.) si la servicii.
Ce diferenta este
intre Comanda si Precomanda ?
Comanda
se efectueaza pentru un produs din stoc,
disponibil, care se livreaza imediat. Precomanda
se face pentru un produs care lipseste momentan, urmeaza sa vina,
care se executa la comanda sau se aduce special pentru cumparator.
Ce avantaje are
un Membru ?
Membrul are avantajele : reduceri 5-20 %, valabile
permanent, statut preferential, acces la Show Room, NU plati în
avans, NU verificari, NU comanda minima, livrare rapida, rezervari
articole, plata in rate, garantii avansate, asistenta gratuita, etc.
Cine poate deveni Membru ?
Orice client care comanda articole de pe site !
Exista 4 categorii de membri : VIP, Golden, Silver si Bronze
Member. Conditii si detalii gasiti
aici.
Cum primesc un Gift Card gratis ?
Cardul Cadou de Cumparaturi este primit de
clientii, nemembri, care comanda si platesc rapid contravaloarea a
minim 2 comenzi facute timp de 1 an. Cardul este valabil 6 luni de
la data primirii, are valori de 5, 10, 15 si 20 EURO si aceasta
valoare se scade
din comanda viitoare a clientului ce-l primeste.
Preturile includ TVA sau nu ?
Preturile mentionate pe site sunt preturi finale de
desfacere catre cumparator, care includ toate taxele.
Ce se întâmpla
dupa ce eu fac o comanda ?
Dupa ce comanda este trimisa pe internet, veti primi Ordinul
de Verificare prin e-mail, care contine date finale,
valoarea totala si modalitatea de plata. Trebuie sa confirmati apoi
aceasta comanda, printr-un e-mail cu continutul : "Confirm
comanda in valoare de... RON. Adresa este corecta. Voi achita
coletul"
Ce
fac daca eu nu primesc Ordinul de Verificare prin e-mail ?
Comenzile sunt preluate de un program specializat si veti primi
Ordinul de Verificare de la Samurai-Shop imediat ce comanda dvs.
este procesata. Daca nu promiti ordinul in 7 zile de la lansarea
comenzii, inseamna ca exista o problema : eroare pe internet, numar
mare de comenzi, reaprovizionare, stoc epuizat, etc. Pentru aceasta,
va cerem scuze anticipat si va rugam sa repetati comanda
sau sa ne contactati telefonic la 0744 669 880
Plata se face
în LEI sau în EURO ?
Preturile sunt exprimate in Eur (EURO), plata se face in LEI
(RON), la cursul BNR
din ziua efectuarii platii/livrarii.
Care
este valoarea minima pentru o comanda ?
Comanda minima admisa este de
20 EURO
pentru nemembri. Samurai-Shop suporta toate cheltuielile de livrare,
ambalare, ramburs, etc., iar sub aceasta suma apar pierderi.
De ce
nu sunt afisate preturile la unele produse ?
Unele produse nu se afla pe stoc, ci in surse externe (furnizori
externi, colectii particulare, consignatie, etc). Datorita unor
cauze obiective (preturi diferite in fiecare tara si firma, taxe
variate la transport / shipping, etc.) preturile variaza si nu se
pot preciza pe site.
Cum
comand un produs fara pret afisat ?
Solicitati intai pretul pentru produs prin e-mail, la adresa ,
noi consultam furnizorii nostri si apoi va trimitem pretul. Dupa
aceea comandati.
Pot
sa schimb adresa de destinatie a comenzii ?
Vom fi bucurosi sa schimbam adresa de livrare, atata timp cat
coletul dvs. nu a fost expediat sau nu este pe drum. Pentru a
schimba adresa de livrare contactati-ne in timp util la 0744
669 880 pentru a proceda la schimbare. Neanuntarea in timp
util atrage includerea pe Lista Neagra
Pot
sa schimb data de livrare a comenzii ?
Daca comanda dvs. nu a fost expediata sau ambalata, cu placere putem
sa schimbam data de livrare a comenzii dvs. Pentru aceasta trebuie
sa ne contactati in timp util la 0744 669 880
pentru a proceda la schimbare. Neanuntarea in timp util, atrage
includerea pe Lista Neagra
Pot
sa anulez o comanda ?
Numai daca comanda dvs. nu a fost expediata sau nu
este in curs de livrare, puteti anula comanda. Pentru aceasta
telefonati imediat la 0744 669 880. Daca coletul dvs. a
plecat, anularea nu mai este posibila si sunteti obligat sa-l
acceptati. Anularile sunt acceptate/confirmate telefonic si prin
e-mail. Neanuntarea in timp util atrage includerea pe Lista
Neagra.
Când
ajunge comanda mea la destinatie ?
O comanda se livreaza catre adresa dvs. in 48 de ore
(la Comenzi),
14 zile (la Precomenzi), 30 de
zile (Comenzi Speciale), la care se adauga timpul
aferent formei de
livrare.
FORMA de LIVRARE |
POSTA STANDARD |
POSTA PRIORIPOST |
CURIERAT RAPID |
Mijloace Proprii |
TIMP de LIVRARE |
2-3 zile lucratoare |
1-2 zile lucratoare |
24 de ore |
24 de ore |
COST de LIVRARE |
GRATUIT |
tarif posta |
tarif curier |
GRATUIT |
|
|
Ce fac daca
comanda mea întârzie ?
Daca ati facut o Comanda, ati primit Ordinul de Verificare dar
comanda dvs. intarzie, este posibil ca :
- unul din produsele comandate s-a epuizat intre timp (se face
reaprovizionarea)
- numarul de comenzi in derulare este foarte mare (varf de livrari)
- coletul a ajuns la adresa dvs, ati fost avizat de Posta, dar nu
ati primit personal avizul (eroare de transport : aviz furat,
gresit, pierdut, etc.)
Noi monitorizam comenzile prin clienti si va rugam sa ne semnalati
orice intarziere sau situatie deosebita.
Ce carte de credit este acceptata la plata ?
Folosind
instrumentul de plata Cartea de Credit, orice tip de
carte este acceptata, iar plata se efectueaza
anticipat in contul : Samurai Club, RO96 RNCB 0069 0076
7335 0001, BCR, Bucuresti, Sucursala Libertatii. Dupa intrarea
sumei in cont se livreaza comanda.
Am
primit un articol defect. Cum procedez ca sa-l schimb ?
Noi livram
produse fara defecte. Daca totusi, in mod exceptional, articolul
primit prezinta vicii de fabricatie, acesta se schimba
cu un produs identic sau similar. Pentru aceasta, trebuie sa
comunicati defectul la 0744 669 880, in interval de
4 ore
de la primirea coletului, dupa care se returneaza (pe costul
clientului) la Samurai-Shop, in ambalajul original.
Returnari produse
Retragerea din
prezentul contract este reglementata prin OUG
34/2014, din 4.06.2014, pubicata in
Monitorul Oficial in 11.06.2014 si intrata in vigoare la 13.06.2014.
Versiunea completa o gasiti
aici ...
Puteti sa va
retrageti din prezentul contract
in termen de 14 zile
calendaristice trimitand on-line
Formularul de Retur de la adresa
http://www.samurai-shop.ro/pageA14r.htm
Ce
semnificatie au butoanele de pe site ?
Sunt create
pentru acces rapid la informatia condensata (la actiunea
"mouse-over") sau deschiderea unor pagini cu explicatii/imagini
detaliate (la "click"). Detalii
aici.
La ce
adrese de e-mail pot contacta Samurai-Shop ?
- 
- 
- 
- 
|
|
|
|
|
|